تحقیقات بازاریابی نوین
بازاریابی، رفتار مصرف کننده، مدیریت برند، تیلیغات، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی گردشگری، بازاریابی و رسانه های اجتماعی و موارد مربوط
اطلاعات تکميلي
- شاپا (ISSN): 2228-7744
- شاپا الکترونیکی (eISSN): -
- صاحب امتیاز: دانشگاه اصفهان
- ناشر: مشخص نشده
- دوره انتشار: فصلنامه
- زبان: فارسی
- رتبه: علمی-پژوهشی
- نمایه: مشخص نشده
- گروه علمی: علوم انسانی
- تلفن: ۳۱۳۷۹۳۳۱۹۴
- فکس: ۳۱۳۶۶۹۹۵۳۴
- وبسایت: ورود به وبسایت
- ایمیل: ارسال ایمیل
- آدرس دفتر مجله: دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه سوم-اداره انتشارات - دفتر مجلات